Галоўная> Прыватным кліентам > Як у нас усё працуе

Як у нас усё працуе

Як праверыць, куды спісваюцца грошы, як вярнуць памылковы плацёж і што рабіць, калі здаецца, што нешта ідзе не так? Усе адказы тут!

Калі ёсць пытанні, куды і як выдаткоўваюцца грошы

Крок 1. Баланс рахунку

Даведайцеся, колькі сродкаў на асноўным і бонусным рахунках, колькі lifepoints у запасе. Трымайце ўсе паступленні і спісанні грошаў за пакеты і паслугі пад кантролем.

Як праверыць

  1. USSD-запыт *100#
  2. Асабісты кабінет
  3. Smart life:)
  4. Галасавое меню 900

Крок 2. Падключаныя паслугі

Варта праверыць, якія дадатковыя паслугі (хвіліны, інтэрнэт-трафік, SMS, роўмінг-пакеты), акрамя тарыфнага плану, у вас падключаныя. Большасць нашых паслуг - з аўтаматычным падаўжэннем праз 30 сутак або адны суткі. Даведацца, за што яшчэ могуць спісвацца грошы, можна ў

  1. USSD-запыт *110*5#
  2. Асабісты кабінет
  3. Smart life:)

Крок 3. Рэшткі трафіку

Даведайцеся, колькі хвілін і інтэрнэт-трафіку ў вас засталося. Магчыма, усе пакеты з хвілінамі ўжо скончыліся, і вы маеце зносіны па базаваму тарыфу. Калі чагосьці не хапае, заўсёды можна купіць больш. Выкарыстоўвайце найбольш зручны канал

  1. USSD-запыт *105#
  2. Асабісты кабінет
  3. Smart life:)
  4. Галасавое меню 900

Крок 4. Дэталізацыя

У дэталізацыі можна даведацца ўсё пра выдаткі трафіку: дакладную дату, працягласць кожнага званка і інтэрнэт-сесіі.
 
Атрымаць дэталізацыю можна толькі па пашпарце і толькі на платнай аснове: кошт аднаго перыяду (каляндарны месяц) складае 0,60 руб, кожны перыяд аплачваецца ў поўным аб'ёме, нават калі вы хочаце атрымаць дэталізацыю за некалькі дзён.
 
Дэталізацыя прадастаўляецца без уліку апошніх сутак.
 
Атрымаць дакумент можна па электроннай пошце, або на указаны паштовы адрас.

Куды ісці - У бліжэйшы салон life:) .   

Крок 5. Колькасць пакінутых падпісак

Калі вы куплялі смартфон, планшэт ці мадэм з абавязацельствамі, праверце колькасць падпісак, якія засталіся. Плата за кожную падпіску спісваецца ў поўным аб'ёме, і калі цягам 5 дзён у вас на рахунку не хапае грошай, усе сродкі будуць спісаныя і ўтворыцца доўг, а выходная сувязь будзе недаступная. Даведацца ўсё можна праз

  1. USSD-запыт *105*8#
  2. Асабісты кабінет
  3. Smart life:)
  4. Галасавое меню 900

Чаму важна чытаць SMS ад life:)?

Мы заўсёды дасылаем SMS

  • за некалькі дзён да наступлення новага перыяду пра неабходнасць папоўніць баланс, каб тарыф падоўжыўся
  • калі пакет паслуг падоўжаны. Гэта важна, бо розніца паміж спісаннем грошай і прызначэннем пакета паслуг можа складаць да 10 хвілін. Калі карыстацца сувяззю ў гэты прамежак, то кошт паслуг будзе разлічана па базаваму тарыфу.
  • пра акцыі і бонусах для нашых абанентаў. Карыстайцеся сувяззю больш выгадна!

Мы паважаем права нашых абанентаў на адпачынак, таму не дасылаем SMS з 21.00 да 9.00. Выключэнне складаюць SMS, якія прыходзяць пасля прызначэння паслуг праз каналы самаабслугоўвання. Таму заўсёды лепш праверыць падаўжэнне тарыфнага плану або паслугі самастойна, паглядзеўшы рэшткі трафіку.

Калі грошы не паступілі на рахунак

Першае, што трэба зрабіць, вызначыць, на нумар якога аператара сышлі грошы. Для гэтага трэба праверыць квітанцыю аб аплаце: ці правільна указаны аператар (ЗАТ «Бест» або life :)), код і нумар тэлефона.

Калі дадзеныя верныя, то праблема можа быць у некарэктнай працы банкаўскіх сістэм. Грошы паступяць на рахунак на працягу двух банкаўскіх дзён. Калі сувязь патрэбна ў самы бліжэйшы час, то можна:

Калі нумар або аператар мабільнай сувязі ўказаны няправільна, то неабходна звярнуцца ў цэнтр абслугоўвання таго аператара, на нумар якога была праведзена памылковая аплата.

Калі гэта быў нумар life :), то прыходзьце ў  наш салон, дзе можна атрымаць усю неабходную інфармацыю.

Як вярнуць памылковы плацеж в life:)

Калі з моманту плацяжу прайшло менш аднаго дня, то вярнуць грошы можна там, дзе плацілі.

Калі прайшло больш, то трэба звярнуцца ў салон life :) З сабой узяць:

  • Пашпарт
  • Квітанцыю аб аплате. Калі плацёж здзейснены праз інтэрнэт-банкінг, то квітанцыю варта ўсё роўна раздрукаваць, а яшчэ захапіць з сабой банкаўскую карту, з якой плацілі.

Мы можам вярнуць грошы:

  • На баланс
  • Наяўнымі праз «Белпочта»

Выбірайце, што будзе зручна менавіта вам.

Калі можа быць вернута не ўся сума

Калі плацёж памылкова паступіў на нумар абанента life :), і ён ужо паспеў скарыстацца грашыма, то мы можам вярнуць толькі тую суму, якая засталася на момант звароту.

Пры вяртанні грошай праз "Белпошту" здымаецца камісія, якая залежыць ад сумы плацяжу.

Як доўга чакаць

Грошы вернуцца на рахунак ці стануць даступныя для зняцця ў паказаным вамі аддзяленні «Белпошты» на працягу 30 дзён.

Лайфхакі ад life:)

У life:) дзейнічаюць вельмі простыя правілы:

Плата за тарыфны план спісваецца раз у 30 сутак або ў суткі (напрыклад, як у «йо1200») і толькі ўся сума цалкам.

У life:) нельга сысці ў мінус. Мы клапоцімся пра тое, каб наш абаненты не сутыкаліся з "сюрпрызамі" ў выглядзе доўгу на балансе. Пры нулі выходная сувязь будзе недаступная. Калі на момант падаўжэння абранага тарыфу ці паслугі сродкі ёсць, іх недастаткова для актывацыі, то патэлефанаваць ці выйсці ў інтэрнэт будзе можна па базаваму тарыфу.

Скасаванне дамовы бясплатнае. Але калі з моманту падключэння прайшло менш за 90 сутак, плата пры скасаванні складзе 10 рублёў.

*Базавы тарыф - кошт паслуг пры неаплачаных тарыфе або паслузе.

Інтэрнэт, руб/МБ 0,24
Званкі на life:), руб/хвіл 0,075
Званкі на іншыя сеткі, руб/хвіл 0,075
SMS на усе сеткі, руб 0,04
MMS на усе сеткі, руб 0,10
Відэазванкі, руб/хвіл 0,08

*Убачыць мінус на балансе можна толькі ў тым выпадку, калі ў вас ёсць абавязацельствы.

Як зэканоміць

  • Наладзьце аўтаплацёж раз у 30 сутак - і будзьце ўпэўненыя, што будзеце на сувязі заўсёды.
  • Калі сродкаў для падаўжэння тарыфу не хапае, можна дадаць дадатковыя паслугі, напрыклад, «150 хвілін на ўсе сеткі» або «25 хвілін на суткі». Гэта больш выгадна, чым тэлефанаваць па базаваму тарыфу.
  • У life:) можна зрабіць пакет паслуг пад сябе: дадаць самыя розныя дадатковыя пакеты, напрыклад, хвіліны, інтэрнэт-трафік, МБ для соцсетак, ці ўсё адразу
  • Калі дададзена шмат розных паслуг, варта даведацца пра прыярытэты спісання трафіку.